Wednesday, August 29, 2012

ADIK BERADIK SAYA.......BERRAYA




Tahun ini saya dan keluarga berhari raya dirumah kami di Indahpura......tahun lepas kami beraya di Venice, hujan emas dinegeri orang hujan batu di negeri sendiri...baiklah diiii....oopss! maaf ya En Suami terlupa pula awak orang Perak!.Kami berkumpul adik beradik selepas sembahyang hari raya, adik beradik saya terdiri daripada 9 orang perempuan dan seorang lelaki.Gambar atas ni group yang pertama yang datang kerumah.....gamat dengan anak cucu!!!


Gambar ni  kekuarga saya bersama keluarga Abang dan kak yang keenam bersama keluarga masing2.
Yang tak bolih tahan masing2 posing dengan gaya tersendiri.......


Bergambar bersama adik2 perempuan dengan kakak sulung dan abang ipar.


Keluarga anak sulung saya dengan gaya tersendiri...

     
      

No comments:

Post a Comment