Saturday, June 16, 2012

PENANTIAN SATU PENYEKSAAN..............

 Cuti sekolah yang baru lepas cucu2 saya datang kerumah kami di Venice bersama keluarganya.Cuti diakhir minggu perkesolahan yang akan dibuka semula...walau pun sekejap terubat juga rindu saya pada mereka.Natashah cucu kedua kami baru tahun satu, ceria dan manja kemana kami pergi dia pasti bersama.Ini lah rupa orang yang sedang bosan menunggu!........... menunggu mama nya berbelanja.


Macam2 aksi orang boring ni..........last2 neneknya pun boring sama.Menghilangkan keboringan saya ambil beberapa gambar dia.....boleh pose manja2 gitu!.


Comelkan cucu saya ni!....semuga ianya menjadi mengubat kerinduan saya padanya tersimpan disini untuk diabadikan.Mama Qees sayang kakak!.


Betu juga kata orang penantian itu satu penyeksaan!.....last sekali tuan punya blog (nenek Natashah) turut boringgggggg!!!!

No comments:

Post a Comment