Thursday, June 17, 2010

CLASS CUPCAKE SU DAN AZREEN

Pada 12 June lepas saya didatangi 2 orang yang bersungguh2 nak belajar cupcake mereka adalah Puan Suhana dari Bandar Putra Kulaijaya dan seorang lagi Azreen dari Simpang Renggam.Class yang saya jalankan adalah diatas permintaan, dan Suhana adalah orang yang pertama menghubungi saya dan booking 12 jun 2010. Tak sangka pula tarikh tu sememannya saya sangat sibuk namun dah berjanji terpaksa saya tunaikan juga.Harap mereka berpuas hati dan bolih lah mula membuat bisnes kat rumah ya.
Dan ini pula Azreen.......Azreen baru saja menamatkan pengajian di Politeknik Melaka dan pemegang Diploma Kejuteraan Awam dan baru berusia 21 tahun dan minta dalam bidang masakan. Beruntung sesiapa yang dapat memilikinya....Auntie harap agar Azreen dapat meneruskan minat ni manalah tahu bolih jadi taukeh kuih pula.

No comments:

Post a Comment