Sunday, July 18, 2010

HARI CUTI BERLIBUR DENGAN HUBBY DAN ANAK2

Hari ni hari yang aku betul2 free dari segala tempahan dan melayan segala permintaan pelanggan....cuti rehat katakan. So terpaksa pula melayang kerenah anak bungsu ku......... memaksa saya dan hubby menonton wayang cerita 'Mantra'....memang dah agak lama kami tak menemaninya menonton so layan ajalah.
 
Lepas menonton pergi makan kat Secret Recipi layan juga lah entah kenapa rasa kurang selera pula ari ni......apa yang tak kena kat tekak ari ni aku pun tak tahu. Samada makanan kurang sedap atau aku yang ....kurang selera..........Maklumlah hari Ahad pelanggan ramai so kualiti kurang baik agaknya tu sebabnya aku kurang selera........susah sangat nak menyalahkan diri sendiri....manusia!

Makanan yang kami makan, yang diatas sekali aku punya yang sebelah tu Yesmin punya ....maklumlah tak makan nasi. Kat bawah hubby punya....dia pun dah lama tak makan nasi, ikut jejak Yesmin kot! dan yang sebelah kanan adik punya (Nabeela).....

No comments:

Post a Comment