Sunday, September 12, 2010

PERSIAPAN DAN TETAMU DI PAGI HARI RAYA


Salam lebaran jenuh juga mengemas rumah untuk menerima teamu dikalangan adik beradik ku dipagi hari raya maklumlah aku menjadi tuan rumah pada tahun ini. Perasaan seronok bercampur baur dengan kepenatan yang sedia ada maklumlah sebulan berpuasa dan menerima tempahan membuat kuih raya walaupun tak banyak tapi cukup buat aku penat.Harapan menjadi host beraya bersama keluarga Hj Ami Mohd Salleh  berjalan dengan lancar dan berjaya.Menu pagi raya ketupat ,rendang,lodeh kari ayam, rendang siat, serunding sambal kacang ,sate mahupun kuih muih.


Inilah gambar famili aku yang sempat dirakamkam bersama cucu dan anak2.....keluarga Mohd Yusof dan Balqees Hj Ami.Anak2 terdiri dari Mohd Idham Khaleed, Yesmin Ami, Danizad Ami dan yang bongsu Nabeela Ami.Dan menantu saya Azliyana Akman dan cucu2 saya Mohd Is'ad, Natasha Balqees dan Izz Qeestina Balqees.
Keluarga Mohd Yusof Uda Ahmad dan Balqees Ami Hj Ami
Keluarga Puan Khalidah Adibah Haji Ami bersama anak2nya terdiri daripada Khairul Anuar Khairil Azhar , Nurul Wahidah Ashikin dan Khairul Nazrin.

Keluarga abang saya Haji Ahmad Murad dan Hajjah Jameah dan anaknya Khairil Azhar


Dan ini pula keluarga kakak saya yang sulung Puan Shahrizad dan Mohd Shokri dan anak2nya terdiri daripada Shaqrina Shasha, Mohd Adi, Camellia dan cucu Qaisara.


Dan ini anak2 Allahyarham Haji Ami Mohd Salleh terdiri dari Puan Shahrizad Ami, Dinarad Ami(tiada dalam gambar) Haji Ahmad Murad Ami, Nahariah Ami, Moreen Ami, Khalidah Adibah Ami,Mas Ami,Balqees Ami dan Khairiah Haji Ami.



Dan ini lah anak2 Allahyarham Haji Ami bergambar beramai2 sebagai kenangan yang akan kami abadikan dalam album untuk selama2nya. Hari ini dalam sejarah yang akan sukar kami lupakan buat selama2nya....agak susah juga untuk berkumpul beramai2......itupun masih ada satu keluarga yang lambat sampai.....tersesat kot!.....

No comments:

Post a Comment