Monday, October 11, 2010

KEK PERKHAWINAN


Kek perkhawinan ni di tempah olih seseorang  yang mempunyai keluarga yang berbudi bahasa yang tinggi, saya amat kagum dengan kedua orang tuanya,,,,tapi sayang sekali anaknya........sebaliknya pula..... kenapa ya....sedih betul.Sewaktu menempah katanya dia baru kerja dan tak punya duit simpanan yang banyak maklumlah baru kerja katakan.....saya faham! deposit pun saya tak minta sampai kaki kek pun saya pinjamkan...terlampau percaya...tapi apa yang berlaku dia kata kenapa saya beri dia kaki kek bulat sedangkan kek dia empatsegi......dia sendiri maklum dan lihat sendiri. Nasihat saya jika anda mahu menempah apa2 juga kek please comfirmkan melalui talipon atau datang kerumah dan jangan guna sms atau e mail saja sebab kekadang orang tak faham bahasa dan ayat yang anda gunakan. Contohnya fullcolour dengan colourfull..kan senang gunakan bahasa melayu....bahasa Melayu kan bahasa kita tak salah kalau nak gunakan bahasa inggeris tapi biar betul ya nak!.....jangan nampak salah orang saja salah sendiri kita tak nampak.

No comments:

Post a Comment