Thursday, February 3, 2011

KEK PORORO UNTUK ARHAM

Kek Pororo untuk hari lahir Arham yang ke 3 tahun.Puan Elia minta saya buatkan kek ni untuk anaknya 
maklumlah saya memang tak pernah tahu ujudnya kartun Pororo ni, zaman2 saya mana ada kartun2 ni dan ini
lah yang pertama kali saya dengar so buat lah homework sikit surf kat internet dapatlah gambarannya maka lahir kek Pororo saperti diatas.

Puan Elia dapat nama dan blog saya dari sifu saya Comel....thanks comel memberi kepercayaan pada saya dan Elia sangat2 berpuas hati dengan kek tu....anaknya Arham lagi lah suka sebab dia betul2 minat kat Pororo ni siap nyanyi2 lagi kat mama nya. Kepada puan Elia dan rakan2 serta keluarga yang suka dengan kerjatangan saya terima kasih diucapkan. Terima kasih daun keladi .....
Rupa2nya kartun Pororo ni cute padanlah kanak2 suka, Happy Birthday Arham....semuga bahagia dan ceria selalu dan dilimpahi rahmat dan dimurahkan rezeki.
Puan Elia tersenyum puas ..........terima kasih Elia, tak silap saya .Puan Elia berkerja dgn NSTP cawangan Senai,

No comments:

Post a Comment