Monday, March 7, 2011

MAKAN MALAM DI GAZEBO PLACE

Makan malam bersama keluarga di Gazebo Place dicawangan Kulaijaya....tuan punya tempat makan ni kawan kepada anak lelaki saya.Tempat ni memang selesa dan mengikut citarasa kami sekeluarga, dulu kami selalu makan kat cawangan Kampung Kurnia area2 Kebun Teh sekarang ni tak payah pergi jauh2 kat Kulaijaya dah ada cawangan.Kepada warga Kulaijaya yang mencari tempat makan yang sedap dan selesa bolih lah contact En Adzaki di tel 0127444484.......siap promosi lagi tak apa tolong kawan2 kan.
Makanan kegemaran keluarga saya steamboats dan chicken chops olala......sedap gitu! sampai Qeestina yang kecik tu pun pandai oder sendiri chicken chops....tak nak kongsi2 tu bolih habis sepinggan dia makan sorang2 hebat!
Bila keluarga kami sampai Eki pasti sambung meja....3 meja sekali tuuuuu. Bolih dikatakan semua makanan yang di jual memang sedap2 belaka dan harga mampu kita bayar. Kalau nak makan kat hotel harganya tak larat kita dengar tapi disini harga berpatutan dan rasanya memang sedapppppppp .
Steamboats ..................sedap jom kita gi makan kat Gazebo.......tempat yang selesa lagi halal, siapa lagi nak sokong kalau bukan kita....anak muda  melayu yang sedang menempah namanya..

No comments:

Post a Comment