Wednesday, September 21, 2011

EDISI KHAS TANDA PENGHARGAAN


Edisi khas ni saya tujukan sebagai penghargaan kepada puteri kesayangan yang banyak berjasa memberi sokongan dan mengalakkan saya menceburi bidang blogging ni. Pada peringkat permulaan dia yang mulakan segala2nya sehinggalah saya dapat belajar dari mula hingga dapat edit post...dah tua katakan belajar pun merangkak2 maklumlah zaman saya lahir manalah ada benda2 IT  ni semua. Sekarang ni pun dah mula belajar ambil gambar sendiri......menggunakan camera digital saja tak mampu nak beli yang canggih2.....asakan saya dapat merakamkan segala aktiviti yang saya lakukan.Terima kasih adik mama sangat2 menghargai segala pengorbanan dan kerjatangan adik........sayang u.


Kadang2 kesian juga nak ambil gambar sendiri terpaksa berdiri dihadapan cermin.


Rata2 baju yang jurugambar ni pakai warna biru..............hai tak ada baju lain ke sayang? kalau dah minat warna biru nak buat apa.


Biru lagi













No comments:

Post a Comment