Monday, April 26, 2010

FANCY COOKIES ANNIE HORIZON HILL BUKIT INDAH

Annie menempah 80 keping fancy cookies untuk birthday anak perempuan nya pada 24 April lalu. Fancy cookies ni untuk di beri kepada kanak2 yang hadir pada party tu nanti so saya buat pelbagai bentuk tetapi sesuai untuk kkanak2 lelaki dan juga perempuan.
Ada bentuk gaun, kek dan juga elmo pening juga kepala nak mendeko nya ....maklum lah terpaksa menyelami citarasa kanak2.
Nasib baik Nabeela balik kalau tidak susah sikit saya nak melaksanakan nya. Anak saya ni memang seni sikit pelbagai bentuk yang dihasilkan dan warna2 yang digunakan juga menarik minat kanak2.
Saya rasa teruja melihat biskut yang telah diwarnakan dan corak yang sangat menarik hati.....saya yang rasa orang lain tak tahu pula.......!
Fancy cookies selamat diserahkan kepada tuan punya tepat jam 5 petang saperti yang dijanjikan wala pun hujan sangat lebat dan kebanyakan jalan dinaiki air . Annie sangat berpuas hati sewaktu saya menyerahkan cookies tersebut..... cantik.....sayang nak makan . Terima kasih Annie....janji Annie awal June nak tempah lagi.....untuk birthday boy pulak.

No comments:

Post a Comment