Tuesday, April 6, 2010

HADIAH DARI PUTRY NURUL ATIKAH UNTUK WANN

Atik from Klang minta saya buat cupcake hadiah untuk Wan sempena harijadinya. Atik minta
saya buat kura2, bentuk bibir dan ucapan 'HAPPY BIRTHDAY WAN'. Saya cuba laksanakan
permintaanya harap Atik berpuas hati walau tak sama ia serupa macam kura2 he he he.
Pening juga kepla nak cari design yang sesuai untuk remaja macam Atik, nasib aunty ada anak
sebaya macam u so dapatlah minta buah fikiran mereka harap Atik dapat menerimanya.
Inilah cupcake yang telah siap untuk dihantar kepada tuan punya yang tinggal sama tempat
dengan saya Kulaijaya.
FROM KLANG TO KULAIJAYA WITH LOVE. Lupa nak tanya Wan ulangtahun yang ke
berapa?Rupa2nya ini hadiah surpirse dari Atik .....padan lah dia blur bila saya serahkan cupcake
tapi tersenyum panjang apabila melihat hadiah tu terukir namanya. Untung Wan!

No comments:

Post a Comment