Saturday, July 9, 2011

KENDURI TAHLIL DAN DOA SELAMAT


Alhamdulilah maka terlaksanalah niat untuk mengadakan kenduri tahlil arwah cucu kembar saya meninggal dunia di sini (Sri Manjung), arwah kedua ibua bapa dan saudara mara kami berdua. Dah agak tertangguh di sebabkan tuntutan tugas suami yang mana selalu membuat tugas diluar kawasan,


Untuk makanan saya menggunakan khidmat katering saja.......Restoran Walid & Umi maklumlah berpindah kesini hanya membawa sedikit pinggan mangkuk dan pakaian saja yang lain tuan rumah dah sediakan. Itu pun diatas desakan suami mahukan saya masak 2 menu kegemaranya, kari daging dan sambil tumis udang. Pencuci mulut bubur kacang durian, kueh seri muka dan buah mangga.


Ini tuan rumah dan puan rumah sedang berbincang.......entahlah apa yang kami bincang lupa pula.....agak2 mesti hubby tanya makanan cukup tak?.....mesti lah cukup.....saya standby mee goreng.


Alhamdulilah penuh juga rumah kami , ramai tetamu yang hadir terdiri daripada jiran2 Venice Intan 2 dan 3, teman2 hubby dari Kencan HL, KPOC, Petronas dan juga saudara mara.Terima kasih kami ucapkan semuga dengan kehadiran kalian memberi seribu keberkatan kepada kami sekeluarga...Amin.


No comments:

Post a Comment