Monday, December 19, 2011

JOHOR PREMIUM OUTLET INDAHPURA KULAIJAYA


Setelah berada di Kuala Lumpur selama 3 hari kami menyambung cuti di Indahpura.....dulu orang tak tahu dimana Indahpura ni sejak JPO ni dibuka baru lah semua orang tahu.Kalau dari Kuala Lumpur ambil susur keluar Senai, Tuas dan Gelang Patah jangan keluar ikut tol Kulaijaya sesat pulak tak jumpa JPO nanti. Bagi saya ini lah jalan yang paling dekat ke rumah saya......kalau dari rumah saya dalam 5 minit saja dah sampai JPO......tapi Alhamdulilah bagus juga dah duduk jauh kat Lumut ni kalau tidak..... tiap2 bulan lari budget.


Hari2 JPO ni penuh sesak dengan pengunjung..........kalau nak masuk ke kedai2 yang menjual barang2 berjenama terpaksalah beratur panjang.So kami kalau nak ke sini terpaksa rancang masa........awal sikit tak ramai orang..... dan barulah dapat layanan first class!!!!


Terutama butik Coach ni.............tak pernah yang tak ada pengunjung sentiasa ada saja orang, kalau pun tak beli just tenguk2 pun jadilah kot. banyak lagi butik2 yang terdapat disini saperti Timberland, AX,  Quiksilver, Fosill, GAP, Guess, Michsel Kors dan macam2 lagi.


Dalam jalan2 cuci mata TERBELI lah benda kat atas ni..........Hand beg dan purse tu saya punya dan GAP tu untuk cucu2 saya.Kata orang! kalau dah masuk tak beli tu malu lah pulak!!!!alasan terbaikkkkk.


Food Court pun ada tapi bolih tahan mahal maklumlah kalau barangan berjenama makana pun turut ada harga.Kedai makan kat sini pun turut berjenama ya!!!!


Gambar ihasan dari Goggle......cantik kan. Tapi kalau dah penuh sesak dengan orang agak2 macam apa ya!.........pasar malamlah pulak.

No comments:

Post a Comment