Tuesday, January 31, 2012

LKM KRUSUS USAHAWAN COKLAT BUATAN TANGAN



Saya diberi peluang menghadiri Kursus Usahawan Coklat Buatan Tangan Anjuran LKM di Hotel Seri Malaysia Johor Baharu pada 25 & 26 Jan 2012 yang lalu. Kalau tak silap saya hampir 3 tahun saya menunggu untuk menyertai krusus ni baru tahun ni saya terpilih,terima kasih LKM . Hanya menunggu sijil yang akan di poskan ke rumah.....yeh!,kira sudah diiktiraf jadi usahawanlah ni (perasanlah pulak). Terima Kasih juga pada En Hubby yang tak putus2 memberi sokongan dan dorongan kepada saya.


Gambar perserta krusus dan tenaga pengajar ,penceramah dan pegawai yang mengendalikan krusus sempat berposing untuk kenangan. Yang sedihnya hanya menggunakan kamera masing2.......terutama kamera saya yang meragam ....sejuk kottt!!!!!! 


Ini kumpulan saya terdiri daripada Saya,Yani,Zue,Ina dan En Razali.....laaaa Razali seorang saja perserta lelaki yang menyertai krusus ni. Kalau bab kerja yang berat2 dia lah yang kena ambil tugas...tulah untungnya kumpulan kami.....apa pun kursus ni memang happening sikit,maklumlah ada antara kami yang dah kenal walaupun secara alam maya dan terdiri dari Group HCO.


Gambar yang saya ambil hari ni sememangnya mengecewakan....blurr.....kami bergambar bersama Chef.


Hasil yang kami buat sendiri....menggunakan real chocolate dan compound chocolate


Coklat berinti ( shelled chocolate)


Menggunakan Transfer sheet

2 comments:

  1. Salam Balqees...
    waaa..macam-macam ada...gue suka..
    oh ya,mekasih sudi singgah n follow dapur Rahel..pasni nak kena follow gak k?..hehe..

    ReplyDelete
  2. tq Rahel...sudi singgah sini....ni blog rojak akak

    ReplyDelete