Tuesday, June 5, 2012

PLAIN BUTTER CAKE


Saya pun tak tahu kenapa sejak kebelakang ni agak malas nak up date blog ni, lagi pun saya kurang sihat dan selalu sakit kepala.Apa pun minggu lepas teringin nak makan butter cake, gagahkan juga diri buat sakit2 pun masih ada selera nak makan...Alhamdulilah. Kalau dah hilang selera susahlah nanti ......Cuma nak cerita tentang kek ni....kek ni kegemaran arwah Bonda saya, dia suka sangat kalau saya buat kek ni, dan bila saya membuatnya pasti teringatkanya....Al Fatihah.


Sebenarnya kek ni plain aja nama pun plain tak ada hiasan2 badam diatasnya.......kalau saya buat pasti saya tabur badam untuk mendapat kesedapan yang lebih.Rasanya memang tak bolih disangkal lagi, memang sedap!.....jika makan panas2 lagi umpppp!


Kek ni saya buat untuk minum petang bersama En Suami.........makan berdua jenuh juga untuk menghabiskanya.

No comments:

Post a Comment