Saturday, May 8, 2010

HANTARAN POP CAKE AZIMAH

Pop cake ni hantaran pertunangan dan pernikahan Azimah dimajlis persandingan nya
tanggal 08 Mei lepas.Azimah anak kepada kak Zura jiran dan kenalan rapat keluarga saya.
Saya lakarkan berbagai bentuk dan warna supaya pop cake nampak lagi menarik dan cantik dan pasti rasa teruja untuk merasanya.
Tema hantaran Azimah berwarna silver dan pastinya pop cake tu nampak menarik dengan berbagai warna. Harap Azimah dan ibu nya berpuas hati dengan hasil yang saya buat. Saya agak terkilan tidak dapat cari bunga yang lebih bagus dan menarik untuk hiasan diatas kotak tu. Maklumlah Kulaijaya belum ada tempat yang menjual bunga2 yang menarik dan cantik lagi pun sepanjang mingu ni saya teramat sibuk dengan tempahan so tak sempat mencari di SSF JB.

No comments:

Post a Comment