Sunday, May 9, 2010

TEMPAHAN FANCY COOKIES UNTUK HARI GURU

Sekali lagi Puan Ezzatul dari sekolah Dato Osman Awang menempah fancy cookies sempena hari guru yang akan datang.
Hari ni kami cuba buat yang terbaik dan menambah sedikit bentuk yan ada. Saya tidak terikat kepada cutter yang ada dijual dipasaran sebolih2nya saya akan buat dengan memotong sendiri mengikut bentuk yang saya gemar. Contohnya bentuk cup cake bentuk sponge bob dll saya memotong sendiri tanpa menggunakan cutter khas......jimat sikit.
Shape yang pasti remaja gemar........ini lah shape yang mereka tempah, untuk hadiah kepada guru ke?
Saya ditemani sahabat saya Intan datang bertandang.....yang pastinya Intan kena tolong..sori Intan. Intan ni seorang yang berbakat besar kalau tak percaya singgahlah ke Anjung Serambi.blogspot.com.
Tenguklah hasil kerja Intan comel kan........seronok juga dapt selami jiwa kanak2 ya.
Terima kasih Intan datang bertandang tapi kena kerja pula dan terpaksa mencurahkan idea lagi.Anak2 saya pun seronok dapat berkenalan dengan Intan...kata mereka auntie Intan tu lembut dan baik walaupun tak sihat tapi semangat dia kuat.

No comments:

Post a Comment