Sunday, May 23, 2010

TEMPAHAN FANCY COOKIES PUAN VANITHA

Last week Puan Vanitha call saya nak tempah 60 keping Fancy Cookies untuk birthday party anak nya pada 23 mei 2010.
Puan Vanitah ni kenalan Puan Annie......so Annie lah kenalkan atau lebih elok lagi dia yang recommend Puan Vanith dengan kerjatanagan saya. Mungkin Puan Annie berpuas hati dengan tempahan yang lepas....thanks Annie.
Kali ni Nabeela balek cuti semesternya hari Jummat lepas selepas berhempas pulas menghadapi final exam. Rezeki saya lah nampaknya dia ni pelukis handalan didalam rumah ni so saya lepas tangan kepada dia ,Yesmin dan juga Anna menantu saya.

Idea orang muda sesuai dengan citarasa kanak2 kan elok benor lah mereka yang lakukan.
Terima kasih kepada anak2 mama lain kali u all aja yang lukis .....!

Cuma ada 2, 3 gambar yang kurang jelas.... apa2 pun layan aja lah........kasut tumit tinggi yang kuning dan merah tu kerja tangan Nabeela....gambarnya blur aja.Dan yang kat bawah tu Anna yang buat......pun sama blur juga.

No comments:

Post a Comment