Friday, February 10, 2012

TEMAN HUBBY KE KUALA LUMPUR


Selepas pulang dari Pangkor saya sibuk berkemas rumah cuci pakaian dan sebagainya tup tup en Hubby tel kena pergi Kuala Lumpur lepas makan tengahari katanya. Aduh! penat belum lagi hilang dah nak ke Kuala Lumpur lah pula ada Lunch farewell keesokan hari nya ........Boss dia bersara.Terpaksa berkemas beg lagi semalam keluarkan barang hari berkemas masukkan barang.Baju yang disidai diampaian terpaksa diangkat dari jemuran..........tak sempat kering terpaksa gantung dalam rumah saja.


Biasalah Hotel penginapan kami en Hubby suruh saya pilih.....malas nak fikir2 yang saya selesa hanya di Royale Chulan.....lagi pun tak jauh dari KLCC .Rasa2nya dah banyak kisah hotel ni saya cerita dlm N3 yang lepas2 dan gambar2 pun banyak yang dah saya tayang cuma tempat makan ni saja yang belum saya tayang lagikan.


Yang saya suka hotel ni selalu saja ada jambangan bunga segar......kombinasi warna yang sungguh menawan hati...baik diatas meja mahu pun pada laluan masuk ketempat makan.


cantikkan!


kobinasi warna yang sangat2 sesuai


Orchid pun ada

No comments:

Post a Comment