Friday, April 6, 2012

PUMKIN CHEESECAKE


Cheesecake dah lama saya buat cuma saya tak tahulah kenapa sejak kebelakangan ni saya malas nak update blog ni. Buat cheesecake ni atas permintaan en suami saya yang gemarkan makan makanan yang bersasakan labu. Baik lepat labu, cucur labu dan apa2 saja yang berkaitan dan seangkatan dengan labu....pucuk labu masak lemak pun memang kesukaannya.


Saya kata padanya saya akan cuba buat cheesecake labu ( pumkin cheesecake )...wah! senyum sampai ketelinga en abang saya mendengarnya.Walaupun kami berdua saja yang akan menjamahnya untuk menyampaikan hajatnya buatlah juga...........mahu seminggu baru habis, itu pun lepas bagi kat kawan dan jamu pada tetamu yang bertandang.


Rasanya memang sedap sangat.....maklumlah menepati citarasa orang yang suka makan labu.

No comments:

Post a Comment