Wednesday, April 18, 2012

SEMUA DALAM SATU


Alhamdulilah tak lama juga saya menyepi diri daripada blog ni, maklumlah tengah cari cari kamera yang sesuai untuk saya gunakan dan senang dibawa kemana mana. Canon IXUS 300 HS.....menjadi pilihan hati, cukuplah kamera yang comel aja.... lagi pun saya bukanlah pakar dalam bidang masakan nak rakam gambar yang hebatkan. Yang ni pun dah cukup bagus ada kan.......terima kasih en suami yang memahami minat saya.


Kenapa  entry kali ni saya kata semua dalam satu ialah dari dari sarapan , makan tengahari dan juga makan malam inilah menunya......dan waktu makan adalah petang. Menunya ketam goreng cili, udang harimau goreng butter dan 2 ekor ketam lagi hanya direbus aja.


Alhamdulilah....cukup unuk kami berdua..........jemput makan!

No comments:

Post a Comment