Saturday, May 26, 2012

BELUM HILANG PENAT DAH KE KUALA LUMPUR PULA


Belum hilang penat balek dari Pulau Pinang dah nak ke Kuala Lumpur lah pulak.....kali ni En Suami ambil cuti satu hari saja untuk menghadiri temuduga di Petronas.Kami berdua bertolak seawal pagi untuk menghadiri temuduga jam 11 pagi, siap saja temuduga kami terus ke IKEA Mutiara Damansara saja nak cuci2 mata.


Kalau jalan2 saja....mustahilkan kalau tak sambar satu dua barang kan gila tenguk barangan rumah disini,jujur saya katakan saya memang kalah tenguk barangan rumah. Dari IKEA ke IKANO itu tempat wajib yang saya akan pergi. Apa pun perut mesti diisi dulu....saya pilih meat ball dan En  Suami makan Salmon........saya memang susah sikit nak makan salmon ni hanyir kot rasanya.



Pilihan saya.....menepati citarasa 


Pilihan En Suami....payah juga saya tenguk dia menghabiskanya!!


Kami bergerak balek jam tiga petang.......sampai ke Venice jam lima setengah petang, satu hari perjalanan yang agak memenatkan.Namun apa yang dirancang terlaksana sudah.....tunggu berita baik dari pihak PETRONAS.

No comments:

Post a Comment