Sunday, May 13, 2012

PERCUTIAN KELUARGA DI GRAAND LEXIS PERT DICKSON


Pada 29 Mei lepas ada lah hari percutian kami sekeluarga, dah lama kami rancang untuk bersama sama bercuti dan juga sempena menyambut hari kelahiran ketiga2 putri kami yang lahir pada bulan Mei.Namun kami merancang tapi Allah yang tentukan semuanya, putri bongsu saya tak dapa menyertainya kerana sedang menghadapi peperiksaan akhir .Alhamdulilah dia lebih pentingkan peperiksaan daripada percutian...ni bagi menentukan untuk dia melangkan ke peringkat Ijazah.Tarikh lahir putri bungsu saya betul2 pada 01 Mei.....sempena cuti hari buruh.....apa pun selamat ulang tahun sayang.


Lokasi percutian kami ada lah di hotel Grand Lexis Port Dickson Negeri Sembilan.....memang seronok sangat2 rasa2 pasti akan kesini lagi jika ada rezeki ...Inshallah.


Disetiap bilek terdapat sebuah swimming pool walau pun kecil cukup puas.....tanpa ada gangguan mata dari khalayak ramai..hehehe.Walau pun ada swimming pool untuk tetamu hotel tapi kami sekeluarga lebih selesa guna pool yang dalam bilek saja.


Persekitaran hotel ni memang bersih..........layanan pun memang terbaiklah! cukup puas hati.


Swimming pool yang setinggi 4 kaki saya...............apa pun ok lah senang nak urus anak2 kecil bermandi manda dengan diawasi ahli keluarga.Bagi keluarga besar kami.....2 bilek sangat selesa.


Pemandangan dari dalam bilek tidur.


Qeestina ni suka sangat lepak dibilek kami.......lama tak jumpa rindu katanya!


Kalau pasal posing pastinya bagi kat budak berdua ni......


Qeestina dilobby hotel


Shasha....pun dah terikut gaya adiknya.

No comments:

Post a Comment