Sunday, May 13, 2012


Entahlah dah agak lama tak up date blog saya ni.....sibuk tugas harian , bercuti dan juga kemalasan melanda diri. Hari ni kiranya marathon nak up date semua aktivit saya yang saya tak sempat masukkan kedalam blog  ni untuk di simpan sebagai kenangan. Dalam sibuk2 nak bercuti ada pula sahabat yang tempah buat cheese brownies, mula2 saya tolak maklumlah esuknya nak pergi bercuti sibuk menyiapkan makanan untuk dibawa sebagai bekalan.Tapi tak sampai hati pula.......nak menghampakan harapan orang, siap juga brownies ni apa pun feedback yang saya terima memang sedap katanya.....terima kasih Nor.


Cheese Browbies yang siap untuk diambil.


Dalam sibuk2 tu dapat juga buat chiffon cupcake untuk diberi pada anak2 teman2 saya......akibat terlalu sibuk dan tak perasaan cupcake ni terlebih masa membakarnya......nampak garing sikit dibahagian atasnya....apa pun setiap pemberian mestinya ikhlas.


Siap cupcake ni saya terus masak rendag ayam Perak dan sambil tumis ikan bilis untuk dibawa sewaktu bercuti di Grand Lexis Port Dickson.Percutian ni dah lama kami rancang bersama untuk menyambut hari lahir ketiga2 putri kami yang jatuh pada bulan Mei.


Rendang Ayam Perak.......menjadi kegemaran anak2 saya menu wajib untuk dibawa sewaktu bercuti.


Sambal tumis ikan bilis salah satu menu wajib juga......berseleran lah nampaknya makan nanti,bertambah2 berat badan masing2 .


No comments:

Post a Comment